سامانه توانبخشی

سامانه مدیریت کیمیا ریپورت نرم افزاری برای گزارشات و مدیریت مراکز نگهداری سالمندان و مدد جویان و مراکز زیر مجموعه بهزیستی طراحی کرده است که شامل قسمت های کاربردی و مهمی است که در این مقاله می خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

چرا سامانه مدیریت توانبخشی کیمیا ریپورت ؟!

  • این سامانه کاملا پایدار بوده و با به کار بردن بهترین الگوریتم ها باعث پایدار بودن سامانه در حجم اطلاعات بالا شده است.
  • سامانه مدیریت توان بخشی سرعت اجرای بالایی داشته و سریع ترین و امن ترین روش مدیریت می باشد.
  • این سامانه طبق نیاز روز مردم طراحی شده که شامل ماژول ها و امکانات زیادی است که نیاز تمامی مراکز مانند مراکز نگهداری سالمندان و مدد جویان و مراکز زیر مجموعه بهزیستی و … می باشد.
  • دارای رابط کاربری عالی و قابل استفاده در موبایل، تبلت، لپ تاپ و سیستم در شبکه های داخلی.

 

 مدیریت توانبخشیمدیریت هوشمندانه با سیستم مدیریت توانبخشی

در کشور ما گروه های زیادی در زمینه توانبخشی فعالیت می کنند و خدمات بسیاری ارائه می دهند. یکی از چالش های مهم برخی مراکز توانبخشی اعم از سرای سالمندان، مراکز ترک اعتیاد، مراکز زیر مجموعه بهزیستی و مانند آن، نبود سیستم مناسب و استاندارد برای انجام وظایف اداری و همچنین مدیریت و نظارت بر فرآیندهای مختلف در این مجتمع ها است.

تعداد زیاد مشتریان مراکز توانبخشی و خدمات متنوع در این مراکز باعث شد که روش های قدیمی مدیریت مراکز پاسخگوی نیازهای جدید نباشد.

به عنوان مثال امروزه ارسال فایل های فیزیکی، استفاده از کاغذ برای نوشتن نامه، گزارش نویسی و ثبت خدمات دیگر کاربردی و مقرون به صرفه نیست.

بسیاری از امور مربوط به مدیریت مراکز و ارائه خدمات مختلف اکنون به راحتی و به سادگی از طریق نرم افزارهای توانبخشی قابل اجرا است. در ادامه این مقاله شما را با یکی از سیستم های مدیریتی مراکز توانبخشی و امکانات، قابلیت ها و مزایای مختلف آنها آشنا می کنیم.

زمانی که وارد پنل می شوید منویی را در سمت راست مشاهده می کنید که شامل قسمت های زیر می باشد :

  • مکاتبات اداری
  • جلسات
  • انواع معلولیت ها
  • بیمه ها
  • دارو ها
  • انبار
  • خدمات
  • مشارکت ها
  • مرخصی
  • همکاران
  • مدد جویان
  • تنظیمات

با ما همراه باشید تا قسمت های مهم سامانه مدیریت توانبخشی را بررسی کنیم.

۱) صفحه ورود  :

آیدی و پسورد را وارد کرده و روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک می  کنید.

صفحه ورود سامانه توانبخشی

 

۲) داشبورد سامانه مدیریت توانبخشی

 

داشبورد ورود به سامانه توانبخشی

 

۳) مکاتبات اداری:

این بخش قابلیت مدیریت مکاتبات داخلی و خارجی شرکت با امکان چاپ نامه ها و ضمیمه ها و ثبت متن، دعوت نامه و مراجع را دارد و می شود از آن به عنوان بستری برای ارسال فایل و چت بین همکاران استفاده کرد.

همچنین قابلیت تعریف ساختار شماره نامه ها و ایجاد شماره نامه خودکار طبق ساختار هر واحد و بخش را دارد.

 

مکاتبات اداری

 

۴) جلسات

این بخش به مدیریت ارباب رجوع و جلسات اداری درون سازمانی و برون سازمانی و امکانی جهت مدیریت درخواست های مراجعین و خانواده های مددجویان و مدیریت جلسات بازدید از مجموعه و گزارش گیری ورود و خروج افراد بر اساس تاریخ و مشخصات فردی و … پرداخته است.

 

جلسات در سازمان مدیریت توانبخشی

 

۵) انبار

این بخش برای ساماندهی بهینه و دقیق درخواست وسیله ها از انبار توسط بخش های مختلف مجموعه و امکان مدیریت فرآیند درخواست ها بصورت متوالی و تحویل کالا در صورت تایید مدیریت یا واحد مربوطه و جلوگیری از اسراف اقلام و تکرار درخواست ها به همراه آمارگیری دقیق و جزئی از کالاهای مصرفی بخش ها و همچنین امکان مدیریت خرید اقلام مصرفی و مورد نیاز مجموعه و تایین تاریخ انقضا برای هر کالا به ازای درخواست آن می باشد.

 

صفحه انبار داری در مدیریت توانبخشی

 

۶) مشارکت ها

این بخش برای ثبت و مدیریت کلیه کمک ها و کمک های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی و امکان تماس با مدیر انبار یا واحد مالی جهت بررسی و تایید مدارک می باشد همچنین امکان گزارش و نمودار توسط مسئول کمک ها، مدیریت، واحد مالی و انبار در کنار امکان صدور فاکتور و ارسال پیامک برای شرکت کنندگان را دارد.

 

مشارکت های مردمی برای توانبخشی

 

۷) مرخصی

این قسمت برای ثبت و مدیریت مرخصی پرسنل می باشد و امکان گزارش دهی با توجه به کل مرخصی، تعداد فرزندان، وضعیت همکاری، نوع قرارداد و …. توسط مدیر اداری و مدیریت را دارد.

 

مرخصی ها در سامانه توانبخشی

 

۸) مددجویان

این قسمت برای ثبت و مدیریت مشخصات مددجویان به همراه فایل های الکترونیکی شامل مشخصات هویتی، بیمه، نوع معلولیت، سرپرستی، شرایط زندگی، مشخصات سرپرست و مواظبت ویژه  می باشد همچنین مدیریت و سازماندهی مراجعین بر اساس بخشهای مختلف و یک فایل مشترک برای مدیریت، مدیر بخش، دستیار پرستار و پرستار را شامل می شود.

 

مدیریت مددجویان

 

از انکه تا انتها مقاله با ما همراه بودید سپاس گزاریم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهدرباره ماتماس با ما