چگونه اولین کلمات کلیدی SEO خود را انتخاب کنیم

یکی از بهترین راه ها برای رشد تجارت ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، فرآیند ایجاد تغییرات برای افزایش رتبه بندی یک وب سایت برای جستجوهای مربوطه در Google و سایر موتورهای جستجو است.

این ۵ نکته در زمینه SEO همان چیزی است که شما برای رتبه بندی در Google لازم دارید

کلمات کلیدی یکی از مولفه های مهم استراتژی هستند. بهینه سازی سایت شما برای موارد خاص به شما این قدرت را می دهد تا جستجوهایی را که برای شما رتبه بندی می کنند کنترل کنید

برای موفقیت ، باید با انتخاب کلمات کلیدی مناسب شروع کنید. با گذشت زمان ، داده هایی را جمع آوری می کنید که به شما کمک می کند کدام یک از کلمات کلیدی مناسب تری هستند و کدام یک از آنها به کار بیشتری نیاز دارند – اما چگونه مجموعه اولیه مناسب کلمات کلیدی را انتخاب می کنید؟

  1. اهداف کلی خود را تعیین و درک کنید.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام کلمات کلیدی برای برند شما مناسب هستند ، کمی وقت بگذارید و به اهداف SEO خود فکر کنید. اکثر شرکت ها از SEO برای افزایش بازدید وب سایت استفاده می کنند ، که به نوبه خود باعث افزایش درآمد می شود ، اما شما باید دقیق تر از آن باشید.

مثلا:

می خواهید با چه سرعتی نتایج را مشاهده کنید؟ سئو یک استراتژی طولانی مدت است ، بنابراین گاهی اوقات ماه ها طول می کشد تا شروع به دیدن نتایج کنید. اگر سریعتر از آن نتیجه می خواهید ، باید کلمات کلیدی با رقابت کم و حجم بالاتر را انتخاب کنید.

مخاطبان شما چقدر باید مرتبط باشند؟ آیا شما بر روی یک مخاطب خاص متمرکز هستید ، یا با انواع افرادی که به سایت می آیند انعطاف پذیر هستید؟

به دنبال چه نوع ترافیکی هستید؟ آیا می خواهید مردم محصولات شما را بخرند یا اکنون بر آگاهی از برند تمرکز کرده اید؟

  1. کلید واژه های ترکیبی

پس از دانستن اهداف خود ، حداقل باید بتوانید در مورد تعادل بین کلمات کلیدی “head” و کلمات کلیدی “long-tail” تصمیم بگیرید. کلمات کلیدی head عبارات کوتاهی هستند ، معمولاً یک تا سه کلمه ، همراه با ترافیک بیشتر اما همچنین رقابت بالاتر.

کلمات کلیدی طولانی، عبارات معمولاً مکالمه ای که بازدید کمتری دارند اما رقابت کمتری دارند کلمات کلیدی head برای استراتژی های بلند مدت ، ترافیک محور بهتر هستند ، در حالی که کلمات کلیدی tail-tail برای استراتژی های کوتاه مدت و سریع نتیجه محور بهتر هستند. برای بهترین نتایج کلی ، به صورت ترکیبی به هر دو نیاز خواهید داشت.

  1. تحقیقات مقدماتی خود را انجام دهید.

هنگامی که این اهداف و آن چشم انداز اولیه را در ذهن خود دارید ، می توانید روی تحقیقات مقدماتی خود کار کنید:

ایده های ریشه ای ارائه دهید. با ترسیم برخی ایده ها برای آنچه ممکن است افراد در ارتباط با کسب و کار شما جستجو کنند ، شروع کنید. در اینجا نیازی نیست که جامع و کامل باشید ، اما سعی کنید حداقل چند دسته جستجوی گسترده داشته باشید و هر دو کلمه کلیدی head و tail long استفاده کنند.

  1. لیست را محدود کنید.

پس از ایجاد “لیست اصلی” ، می توانید ضعیف ترین نامزدها را حذف کنید. با تمرکز ویژه نگاهی به متغیرهای زیر بیندازید:

جلد. “حجم جستجو” به چند بار جستجوی یک عبارت خاص اشاره دارد. این یک روش مفید برای اندازه گیری میزان ترافیکی است که از یک درخواست خاص دریافت خواهید کرد ، اگرچه باید بدانید که حجم به مرور متغیر است.

رقابت. بعد ، به سطح رقابت برای هر کلمه کلیدی نگاه کنید. تصادفی نیست که کلمات کلیدی با بیشترین حجم نیز بیشترین میزان رقابت را دارند و البته هرچه رقابت بیشتر باشد ، رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی دشوارتر خواهد بود. شما باید تعادل بین این دو برقرار کنید.

ارتباط. شما همچنین باید ارتباط هر کلمه کلیدی با نام تجاری اصلی خود را در نظر بگیرید. مطمئناً ، ممکن است از بازدید بالا و رقابت کم برخوردار باشد ، اما آیا واقعاً نوع ترافیکی را که وب سایت شما نیاز دارد هدایت می کند؟

  1. رتبه بندی فعلی لازم است بررسی کنید که آیا در حال حاضر برای هر یک از این اصطلاحات رتبه بندی می کنید – اگر این کار را انجام دهید ، این ممکن است به شما در ایجاد حرکت اولیه کمک کند.